Banki |
Kierownictwo każdego banku zadaje sobie bardzo często pytania:
Skąd pochodzą nasi klienci? Gdzie zlokalizować nowe oddziały?
Gdzie rozmieścić bankomaty? Czy kampania marketingowa przyniosła
pożądane efekty?
Na wszystkie te pytania i na wiele innych uzyskają Państwo
odpowiedź zlecając nam wykonanie analiz przestrzennych. Wyniki
naszych analiz zostaną zwizualizowane na mapach. Na podstawie
wizualizacji kierownictwo dostrzega trendy i wzorce pojawiające
się w przestrzeni i może szybko podejmować strategiczne decyzje.
Nasze analizy pozwalają w pełni wykorzystać dane posiadane
przez firmę, które są gromadzone w jej systemach informatycznych
(np. systemach CRM, systemach finansowo-ksiegowych).
Przedstawiamy Państwu przykładowe analizy, których przeprowadzenie
mogą Państwo zlecić naszej firmie:
- Zbadanie obszaru wpływów poszczególnych oddziałów,
- Analiza wyników oddziału i ich porównanie,
- Analiza sprzedaży poszczególnych produktów,
- Nowe potencjalne obszary działania / potencjalne rynki,
- Wskazanie miejsc dla nowych oddziałów / bankomatów,
- Analiza rezultatów działań marketingowych i reklamowych,
- Gdzie należy ruszyć z reklamą i z jakim produktem,
- Analiza zadowolenia klientów,
- Analiza konkurencji,
- Porównanie oddziałów,
- Rozkład klientów,
- Analiza planów klientów.
Na życzenie klienta możemy również przygotować specjalne
narzędzia umożliwiające przeprowadzanie takich analiz w dowolnym
momencie przez pracowników banku w siedzibie banku.
Zapewniamy również aktualizację danych potrzebnych do analiz,
a nie znajdujących się w systemach informatycznych.
|