Norma ISO 9001 |
Polityka jakości (zobacz)
Przyjęta przez Zarząd Polityka Jakości odgrywa znaczącą
rolę w strategii rozwoju firmy GEPOL. Naszym celem jest dostarczanie
Klientom produktów i usług na najwyższym poziomie technicznym
i organizacyjnym. Pragniemy, aby osiągnęły poziom, który pozwoliłby
spełnić wszystkie potrzeby i oczekiwania naszych aktualnych
oraz przyszłych Klientów. Świadczone przez GEPOL Sp. z o.o.
usługi i oferowane produkty są zgodne zarówno z polskim prawodawstwem,
jak też z normami.
Dla uzyskania pełnej satysfakcji Klientów:
- prowadzimy ciągłą obserwację rynku w celu dostarczenia
naszym Klientom nowoczesnych produktów,
- szkolimy załogę,
- inwestujemy w infrastrukturę firmy systematycznie podnosząc
jakość świadczonych przez nas usług i oferowanych produktów.
Środkiem do realizacji powyższej strategii jest ciągłe doskonalenie
Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z międzynarodową normą
ISO 9001:2000
Certyfikat Jakości (zobacz)
Najwyższa jakość naszych usług została potwierdzona
11 grudnia 2002 roku certyfikatem jakości ISO 9001:2000,
przyznanym przez międzynarodową placówkę certyfikacyjną TÜV
CERT TÜV Rheinland InternCert Kft.
Uzyskanie certyfikatu oznacza, że GEPOL posiada sprawdzony
przez niezależną jednostkę System Zarządzania Jakością w zakresie
" projektowania i wykonawstwa Systemów GIS, kartografii,
baz danych, programów, doradztwa personalnego, w tym szkolenia,
rekrutacje, strategie personalne". System Zarządzania
Jakością funkcjonujący w naszej firmie pozwala osiągnąć sukces
naszej firmie, a jednocześnie umacnia pozycję rynkową przedsiębiorstwa.
|